Mult ma iubesti, Isus

Posted: Februarie 25, 2014 in Uncategorized

Mult mă iubești Isuse, știu,
Când norii negrii mă-nfășoară
Și umbre hohotesc spre seară,
Suspinul tâmplei, argintiu,
Îl stingi cu iz de Primăvară.

Tu mă iubești, da, mă iubești,
Îmi speli picioarele, de tină,
Le porți, în curgeri de Lumină,
Pe sfinte căi duhovnicești,
Spre-Mpărăția ce-o să vină.

Mă iubești, îmi spun în zori,
Ale Iubirii raze blânde,
Și bunătatea-Ți mă cuprinde
În înnoiri de mii de ori,
Iar ruga, Cerul îl deschide.

Cunosc, Isus, Iubirea Ta
Și-n bogății și-n stâmtorare
Și știu că bogăția doare
Când îi lipsește Dragostea
Și-n vale-i curg ape amare.

Mai mult, aici

Lasă un răspuns

